Вівторок, 23.04.2024, 09:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Сенкевичівський ліцей Городищенської сільської ради Луцьк...

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

COVID-19

 

Алгоритм дій працівників Сенкевичівського ліцею Городищенської сільської ради на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу COVID-19

 

№ за/п Дія працівників Відповідальний
1 Провести позачерговий інструктаж  із персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби COVID-19 серед учасників освітнього процесу (із відповідними записами в журналах)

 

 

Адміністрація,

 

 

кл. керівники

2 Перед початком навчального року провести генеральне прибирання приміщень школи з використанням дозволених Міністерством охорони здоров’я України дезінфекційних засобів та кварцування і провітрювання  приміщень

 

 

 

 

технічний персонал

3 Видати накази по школі, що стосуються організації освітнього процесу в умовах дії обмежень адаптивного карантину та заходів, спрямованих на запобігання ускладнень епідеміологічної ситуації

 

 

Директор ліцею
4 Усіх працівників освітнього закладу забезпечити засобами індивідуального захисту (із розрахунку 1 захисна маска на 3 год роботи) та покласти особисту відповідальність на персонал щодо їх обов’язкового використання та утилізації Адміністрація, працівники ліцею
5 Допуск до роботи персоналу здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, в т.ч. виготовлених самостійно)

 

 

Адміністрація ліцею
6 Провести навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту

 

 

Медична сестра
7 Організувати необхідні умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, рідке мило, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо

 

 

Адміністрація,

 

Медична сестра

8 Обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів, необхідних для забезпечення функціонування освітнього закладу (педрад, конференцій трудового колективу і т.п.)

 

 

Адміністрація
9 Забезпечити централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери з кришками та поліетиленовими пакетами (із зав’язками) з подальшою утилізацією згідно з укладеними договорами на вивіз твердих побутових відходів

 

 

Медична сестра

 

Технічний персонал

10 Щоденно перед початком роботи проводити температурний скринінг працівникам закладу освіти за допомогою безконтактних засобів вимірювання, результати якого відображати у відповідному журналі.

 

Працівників, у яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань, не допускати до виконання обов’язків.

Також до роботи не допускати персонал, визначений як такий, що потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я

 

Медична сестра
11 У вестибюлі та коридорах школи розмістити інформацію (плакати, наліпки тощо) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю

 

 

Медична сестра
12 Проводити серед батьківської громадськості  профілактично-роз’яснювальну роботу з питань, пов’язаних з профілактикою коронавірусної хвороби (COVID-19), а також грипу та ГРВІ, приділяючи особливу увагу здоров’ю дітей та правилам поведінки під час карантину

 

 

Адміністрація, кл.керівники, члени батьківської ради
13 Заборонити доступ  сторонніх осіб у заклад освіти, за винятком робіт, пов’язаних з освітнім процесом, господарськими потребами (ремонт, обслуговування обладнання тощо) та наданням медичної допомоги

 

 

Адміністрація
14 Посилити контроль за організацією питного режиму, звернувши особливу увагу на забезпеченість одноразовим або індивідуальним посудом (пляшками з водою)

 

 

Класні керівники

 

 

 

Організація освітнього процесу

 

№ за/п Дія працівників Відповідальний
1 На входах до закладу (центральний і 2 запасні виходи) та на кожному поверсі організувати місця для обробки рук антисептичними засобами. Поряд розмістити вказівники про правила та необхідність дезінфекції рук антисептиком.

 

У санітарних кімнатах забезпечити наявність рідкого мила, антисептиків і паперових рушників

 

Медична сестра
2 Допуск працівників школи та температурний скринінг здійснювати через центральний вхід .

 

Учителям, які відповідно до розкладу не мають перших уроків, відразу після приходу на роботу пройти температурний скринінг у медпункті

 

Медична сестра
3 Допуск учнів у шкільні приміщення здійснювати відповідно до маршрутів руху, передбачених у Додатку 1

 

 

Чергові вчителі,

 

кл. керівники

4 Вхід до приміщень закладу та пересування коридорами школи дозволяти при наявності захисної маски чи респіратора. Під час проведення уроків у класних кімнатах використання захисних масок  не є обов’язковим

 

 

Педагогічний колектив,

 

Учні ліцею

5 Педагогам школи перед початком навчальних занять проводити опитування здобувачів освіти щодо їх самопочуття та наявності симптомів ГРЗ .

 

У разі виявлення ознак хвороби медсестрі тимчасово ізолювати учня в спеціальному приміщенні (ізоляторі) та інформувати батьків про стан здоров’я дитини.

За погодженням із батьками прийняти  рішення щодо направлення учня до закладу охорони здоров’я чи консультування з сімейним лікарем.

Із контактними учнями/педагогами провести роз’яснювальну роботу щодо поведінки в умовах епідемічної ситуації, а також донести цю інформацію до їх батьків. У приміщенні, де перебувала особа з підозрою на захворювання, провести термінову дезінфекцію

 

Учителі
6 Навчальні заняття проводити згідно із розкладом дзвінків  (Додаток 2)

 

 

Педагогічний колектив
7 Всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, обробка рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю тощо) проводити за особистим прикладом працівників освітнього закладу та відповідно до інструкцій

 

 

Працівники освітнього закладу
8 Забезпечити чергування вчителів у коридорах та вестибюлі освітнього закладу (згідно розробленого графіка)

 

 

Адміністрація
9 Забезпечити раціональне використання запасних виходів, розмітки на підлозі для чіткої організації двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти

 

 

Чергові вчителі
10 Обмежити кабінетну форму проведення занять, закріпивши за учнями кожного класу постійне приміщення, завдяки чому мінімізувати пересування та контакт здобувачів освіти. За можливості забезпечити проведення занять із окремих предметів (фізкультура, основи здоров’я, трудове навчання, природознавство, українська та зарубіжна література і т.п.) на відкритому повітрі

 

 

Адміністрація, педагогічний колектив
11 Зобов’язати класних керівників щоперерви провітрювати класні кімнати (не менше 10 хв) із відповідними записами в Журналі гігієни приміщення

 

 

Адміністрація, кл.керівники
12 У навчальних кабінетах і спортивному залі, де проводяться уроки для учнів різних класів і груп, після кожного заняття здійснювати дезінфекцію поверхонь (у т.ч. дверних ручок, столів, місць для сидіння і т.п.)

 

 

Техперсонал
13 Після проведення занять у кінці робочого дня проводити очищення та дезінфекцію поверхонь із відповідними записами в Журналі гігієни приміщення

 

 

Техперсонал
14 Розмістити на кожному поверсі та виходах із школи контейнери з кришками та поліетиленовими пакетами і забезпечити централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок Медична сестра

 

Техперсонал

15 Заборонити учням під час освітнього процесу  залишати приміщення школи (відвідування магазинів та власних помешкань під час перерви)

 

 

Кл.керівники,

 

Чергові вчителі

16 Заборонити використання багаторазових (тканинних) рушників, м’яких іграшок та килимків з довгим ворсом

 

 

Учителі початкової школи
17 Уникати організації видів діяльності, які вимагають  безпосереднього фізичного контакту між учнями та вчителями (комунікаційних вправ, ігор, що передбачають тактильний контакт; ранкові зустрічі в НУШ проводити із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свідому повітрі)

 

 

Педагоги
18 Роботу  гуртків, спортивних секцій на базі освітнього закладу забезпечити з дотриманням правил, визначених у Тимчасових рекомендаціях щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширення коронавірусної хвороби COVID-19, заттверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України

 

 

Адміністрація
19 Максимально обмежити для учнів одного класу проведення спортивних, культурно-масових та інших видовищних заходів (відвідування виставок, музеїв, концертів, змагань тощо) та заборонити загальношкільні заходи

 

 

Адміністрація, кл.керівники
20 Запропонувати батькам учнів, які належать до груп ризику (дітям із хронічними легеневими захворюваннями, цукровим діабетом, розладами імунної системи) продовжити навчання за дистанційною формою здобуття освіти

 

 

Адміністрація, кл.керівники
21 Надавати роз’яснення батькам здобувачів освіти щодо необхідності впровадження в закладі обмежувальних заходів (у т.ч. відвідування закладу сторонніми особами та самими батьками, окрім тих, хто супроводжує осіб з інвалідністю).

 

На період карантину спілкування з батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

 

Адміністрація, кл.керівники
     

 

Моніторинг дотримання прав дітей в умовах пандемії коронавірусної хвороби COVID-19

Уповноважений Верховної Ради України з прав людини продовжує здійснювати моніторинг дотримання прав дітей в умовах пандемії коронавірусної хвороби COVID-19. З цього питання підготовлено третій інформаційний бюлетень щодо впливу наслідків пандемії на права дітей в Україні.

У документі ви знайдете інформацію про актуальні проблеми у сфері захисту прав дітей в Україні. Зокрема щодо впливу пандемії коронавірусу на право дітей на охорону здоров’я, добробут, освіту, культурний розвиток та відпочинок, а також права на захист, сім’ю та альтернативний догляд.

Особливу увагу приділено питанню вакцинації дітей. Також у бюлетені надано рекомендації для відповідальних органів влади щодо вжиття необхідних заходів з метою забезпечення та захисту прав та найкращих інтересів дітей. Висновки за результатами аналізу будуть направлені до профільних міністерств і відомств для відповідного реагування.

Із матеріалами можна ознайомитися тут .

 

Поради для учнів та батьків щодо немедичних (тканинних) масок

Для зменшення ризику інфікування SARS-CoV-2 ідеальним поєднанням тканин і кількості шарів, згідно з рекомендаціями ВООЗ, є:

зовнішній шар з гідрофобного матеріалу (поліпропілен, поліестер або їх суміш);
середній шар з гідрофобного синтетичного матеріалу (поліпропілен) або з матеріалу, який посилює фільтрувальні властивості захисної маски (бавовна);
внутрішній шар з гідрофільного матеріалу (бавовна або тканини з домішками бавовни).

Маски, виготовлені з пористих тканин, зокрема марля, мають вкрай низьку фільтрувальну ефективність – не більше 3%, навіть за великої кількості шарів. Тому застосувати їх не раціонально.

Під час вибору тканинної маски слід звернути увагу на:
розмір – необхідно підбирати індивідуально, особливо якщо мова йде про дітей (маска має щільно прилягати до носа, рота і підборіддя, але не здавлювати);
фіксацію – ремінці або вушні петлі мають щільно тримати маску на обличчі, але не передавлювати голову (ремінці) або вуха (петлі);
колір – світлий, аби дитина та батьки могли чітко визначити ступінь її забруднення для своєчасної заміни;
декоративне оздоблення – не рекомендовано використовувати маски з вишивкою, наліпками, написами, оскільки вони можуть посилювати опір диханню (створювати відчуття недостатності повітря);
матеріали – мають бути стійкі до дії температур під час прання.

Прати маску необхідно щонайменше після одного дня використання при температурі не менше 60°С протягом 60 хвилин.

Дитині протягом навчального дня необхідно щонайменше дві маски для зміни в разі забруднення.

Рекомендовано, щоб дитина самостійно обирала собі маску або зробіть її разом, такий підхід підвищить прихильність до носіння маски.

Чітко та зрозуміло поясніть дитині як правильно надягати, носити, знімати маску. Покажіть це дитині особистим прикладом.

Нагадуємо як правильно чхати, якщо Ви одягнені у маску. Чхати слід:

після зняття маски (не рекомендовано застосовувати маску на підборіддя, чіпати її руками за внутрішню чи зовнішню поверхні);
у згин ліктя або паперову серветку (серветку слід викинути у смітник, а руки помити з милом і водою або обробити спиртовмісним антисептиком).

Не рекомендовано чхати в маску, але якщо так сталося – необхідно негайно її замінити.

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz